4 mars 2009

va i skolan idag som vanligt ;P hade musik, jag och nellie skulle göra en låt på garage band..haha den är typ helt psycho :D haha ! vi har spelat in en massa typ marakas ljud ;D haha, men det blir nog brao ! inget intressant som hände annars tror jag :P hade utvecklingssamtal klockan 4. gick braa, jag är ju så duktig ;) åå jag blev så glad när christoffer sa att om jag fortsätter jobba som jag gör så kommer jag höga mig i historia och så sa han jag antagligen kommer att höja mig i religion också :D wiii ! sen gick jag hem till amanda, hon fick låna min sötis kjol som jag hade idag, så lånade jag 3 tröjor av henne :) gick hem..åt..sitter å kollar på tv nu :P min vilodaaaag ;D ska färga simones hår sen. orkar intee skriva mer ;P heedåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0