Design ?

Är det bara jag som inte kan se min design ?? det är ju bara vitt :O hoppas det bara är jag som inte kan se ;P vill inte ha helt vitt och fuuuult ! Va inte på träningen idag, hade ont i huvudet. ( skulle egentligen på nån modevisning som sara va bjuden på, men hon hade tydligen missförstått mig och trodde att jag skulle träna fast jag sa att jag skulle hoppa det och gå med henne istället ;P så hon hade inte bokat det så vi kunde inte gå -.- ) spelade med bandet i skolan idag :) va rooligt ! jag bytte från de vanliga trummorna till elektriska för jag annars hördes bara trummorna och då tappade jag tackten när jag inte hörde de andra instrumenten :P men nellie kanske ska spela elgitarr för nu spelar hon akustisk och då hör man inte ett skit :P annars gick det väl bra. slutade efter lunch, men vi hade bara 1 lektion efter lunch så det hade ju inte spelat så stor roll :P nu är klockan htyp 20 i 11 och jag är otroligt uttråkad..inget roligt på tv, ingen rolig att prata med..allt är trååk ! Aja,,heejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0