.

VÄRLDENS MISS :
Tobias ringde pappa och sa att corino ( min misse ) var borta !! så pappi och mammi åkte till honom och letade å letade,,sen smsade mamma och sa att hon låg i hans täcke !! hahahaha :D bra letat ;)

Åååh, hos hanna va det as roligt ! :D när vi kom dit åt vi en massa chips och as goda vindruvor ! :) bella va som vanligt kameraman ;D tog kort på allt och alla ! Bilder kommer nog sen ;) om hon lägger upp på facebook ( och det skulle verkligen förvåna mig om hon inte gjorde ! ) sen åt vi , jätte god pastasallad med kycklign :) muums, å nån goood dressing :) efter det öppnade hon presenter :) HAHAHAHA BÄSTA PRESENTEN !! :D Bella är såå smart !! hon gav hanne en pinata !! :D så himla roligt ! så fick hon ett slagträ med en massa bilder på laget och en sån där som man har över ögonen när man sover :D så vi fick ta bort ett stoort bord för att kunna hänga upp hästen :P hahaha va så himla roligt !! :D och så filmade såklart bella :D det slutade med att alla satt på golvet och åt godiis :) haha sen kom någon på den smarta idén att vi skulle leka kurragömma :D haha ! så det gjorde vi ! ;) haha, jag ullis och rosa gömde oss i en liiiten klädkammare. ullis hoppade ner i en en ihoprullad madrass och jag gick in bland en massa vinterjackor,,haha rosa fick sitta mitt framför dörren med en liten jacka över sig ! sen gömde vi oss i en bastu och sen under ett skrivbord ;P efter det åt vi kladdkaka och kollade på wipe out :D efter det fick jag och malin skjuts hem av pappiiii ! nu sitter jag på mitt rum och hela huset är städat och heel piffat för att imorgon kommer en fotograf hit för att fota lägenheten..nej nu ska jag inte skriva mer..heejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0