Rubrik

Åååh pinsamt ! På väg till träningen fick jag värsta host attacken ! jag ville inte hosta men jag kunde inte sluta "/ hahaha, efter ett tag flyttade en tant på sig för att jag hosta så mycket ! hon bytte plats :D hahaha ! usch den va pinsamt :( sen på träningen fick vi veta av berra att vi har fått en massa klagomål från dem i polishuset för att vi är för högljuda i entrén. så vi kanske inte får träna där längre !! :O och fatta hur svårt det är att få halltider i stockholm !!! Helt jävla sjukt svårt,,, hoppas verkligen att vi får behålla halltiden !! aja, efter träningen fick vi veta att det inte blir nån träning imorgon, jippie :) så då ska kanske jag och ullis gå på biiio :) å då måste jag shoppaaa innan :) stoort behov känner jag, eller min garderob har verkligen inget behov av mer kläder ;D men det har jaag !! nej nu ska jag inte sitta mer vid datorn, är väldigt trött så jag ska nog borsta tänder och sova kudden nu :) Godnatt barn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0