3 mars 2009

Va så trött imorse så jag kom knapps upp..skit jobbigt. Hade först engelska,matte och sen bild. Började rita upp min bild på min tavla, det blir fint :) ska måla sen med typ tjockfärg eller nåt :P haha, vet inte vad det va för något ;) sen hade vi no och vi fick tillbaka no provet för miljö kemi. Usch usch uuusch ! ville inte ha tillbaka det..ville egentligen göra omprov men det får man typ inte om man blir godkänd..och jag gick G, HATAR att få G..usch ! och det va liksom slutbetyg tror jag..faaaan !! aja..korv på det :( sen va det idrott, spelade innebandy igen, stod i mål ( igen ) ;D va roligt, fast jag hade shorts och fick sånna där konstiga stora knäskydd, men dem åkte av ibland så jag skrapade knäna ;P sen har jag jätte ont på armen för jag har ett stort blåmärke på armbågen från träningen igår som var jätte rolig !! så har jag ont i handleden och båda benen ;D haha ont överallt ! Möte kate i tp vid halv 5, hämtade bollarna och tränade pluttisarna. Sen vid 6 gick vi till tobbes träning och va med på den :) haha kate och jag stod i mål ;D sen stannade jag för att vänta på tobbe ( skulle få skjuts hem ) men jag trodde bara att han skulle träna i en halv timme men det tog 1 och en halv timme !!! och mitt kort tar slut vid 7 :P jätte tråkigt att vänta..anton fick roa mig. sen kom öhman och lilja heter han väl ? haha kommer inte ihåg ;P dem skulle träna innerbandy direkt efter tobbes träning. Men jag vet inte om han såg att det va jag ;P åkte iaf hem efter träningen och åt..kollade på desperate housewives !! jaa :D så bra ! Simone kom precis in med en jätte söt kjol som hon köpte idag på gina tricot, haha fast hon vill inte ha den nu ;P konstigt..men jag ska iaf köpa den av henne..fast den sitter ganska tajt om magen :P kostar 200 :- blir kläderna till imorgon dåå ;) kjolen och ett blå/vitt randigt linne. Dags att gå alla baarn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0