Dagens på kvällen, yeeha !

Dagens humör: Brabra
Dagens borde: ha det roligt
Dagens frisyr: utsläppt, inbakad fläda i luggen, fäst med hårspännen på sidan av huvudet
Dagens smink: foundation,solpuder,mascara och ögonskugga
Dagens klädsel: Mörkblåa jeanstights, färgglad mönstrad tröja, lila kort tjocktröja typ
Dagens köp: skor,bh x 3, concealer, godis och läsk
Dagens önskning: träffas nu !
Dagens planer: se klart på film sen får vi se
Dagens fundering: ingen fundering, tomt i mitt huvud vättu !
Dagens tråkigaste: Lektioner
Dagens personer: alla roliga

Just nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och ser på helens små underverk, sett den förut. ganska bra film. jag vill gå ut och träffa folk men ingen är i närheten typ. orkar inte träffa a,s och r för de är typ i stan eller nåt skit. men jag vill träffa...ohlala ! Puss på dig, imorgon är det lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0