Don't trust me..yeaaah !

Halloo mina vänner !
Nu är ja hemma (för läänge sen men ändå) sitter på mitt rum och kollar på girls of the playboy mansion, så ruuligt. Ska duscha efter det..sen ska jag nog äta nånting innan jag går och lägger mig. blir väl sent ikväll, eftersom att jag är världens segaste på att duscha och så vill jag inte sova med blött hår så det måste torka lite lite. Imorgon är det ju torsdag, då blir det nationella i franska, wohoo ! fuck franska säger jag bara. MÅSTE få VG annars är nog mina chanser att höja mig borta. eller nej det borde inte va så..men vem vet ? bara min franska lärare mohaha ! Sen är det härliga fredag, då ska jag nog stanna hemma. får se, men det blir nog en sitta hemma kväll och bli lite rastlös för att jag inte är ute ;) ååh jag vill träffa f nununu ! och så blir det antagligen inte på fredag då..dåligt ! jag vågar liksom inte träffa honom själv heller ! aja, sen är det lördag och då har jag planer ! På dagen ska jag kanske färga jennifers hår, eller ev på söndag. sen på kvällen ska vi vara hos tobbe och spela en massa spel och ha det myspys :) det blir nog roligt tror jag ! nu börjar programet igen ! Cyaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0