...

Min dag har vart helt okej. hade musik redovisning, men jag gjorde aldrig, hann inte. sen jobade jag skit mycket på no lektionen och so lektionen. när vi skulle ha haft franska hade vi hjärt och lung räddning. man fick varsin konstig docka. ville inte göra först men vafan de va rengjorda med alsolsprit. det va helt okej, ganska tråkigt. efter det hade vi svenska och då började jag skriva om mitt sommarprat, skrev ganska mycket. efter det slutade vi men de som går på kören skulle till aulan och gå igenom saker till konsären. fast det tog inte så jätte lång tid. efter det gick jag hem och vi åkte direkt till farfars grav eftersom att han fyller år idag. grattis jag saknar dig ! <3
Sen har jag bara suttit och pluggat no, så duktig ibland ! har tråkigt men ska snart gå ut med starke och fredrik. wohoo blir ganska roligt, roligare än att sitta och inte göra ett skit iaf..så nu ska jag sluta skriva ! adios amigos !

Just det, sara har köpt likadan balklänning som mig -.- fast än jag sa att jag inte ville det när hon fråga om det var okej, nöördo på henne !

Dagens humör: Helt okej
Dagens borde: gå ut
Dagens frisyr: utsläppt med inbakadfläta på båda sidorna.
Dagens smink: foundation, solpuder,mascara
Dagens klädsel: Ljusblåa jeanstights, vit tunika och grå tjocktröja
Dagens köp: nadie
Dagens önskning: Vet inte
Dagens planer: gå ut med starki och fredrik, tror jag iaf
Dagens fundering: tomt
Dagens tråkigaste: många personer
Dagens personer: andra personer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0