Fick mitt träningspass i skolkorridorerna i åsen :)

Klockan halv 5 mötte jag kate i tp och vi åkte till åsen. när vi är precis utanför hallen så kommer jag p åatt jag inte har nyckeln till hallen ! jätte irriterande, så då ringde jag simone och hon började leta efter den hemma. då åkte vi hem för att hämta den men simone hittade den aldrig ! så vi hjälpte henne att leta men efter ett tag va vi tvungna att åka tillbaka till hallen eftersom att tjejerna väntade på oss. så vi åkte dit utan nyckel alltså. när vi kom dit så stod alla där å väntade..jag och kate sprang in i skolan för att leta efter en vaktnmästare som kunde öppna hallen. men han va inte där. då gick vi till en städerska och fick en nyckel. men den passade inte haha ! såå jobbigt ! då sprang jag och typ alla barnen in i skolan igen och letade efter nån som hade en nyckel. men det fanns ingen som hade nån..till slut så fick vi gå tillbaka till hallen utan nyckel, usch va jobbigt det va..så då fick alla barn åka hem, haha fast de ville träna utomhus ;D men då åkte vi iaf hem igen och nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på tv. går inte till träningen idag, orkar verkligen inte. har ont i huvudet också..uscha buscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0