Härlig morgon...

Imorse vaknade jag av att min katt hoppade på dörrhandtaget för att komma in på mitt rum. men han får ju inte vara på mitt rum pga allregi. så jag fick slänga ut honom, men så fortsatte han bara att hoppa och det låter skit högt ! så tillslut låste jag dörren. men då fortsatte han ändå, skit jobbigt ! tillslut gav han upp och jag fick sova. så vaknade jag vid typ 1 av att mamma skulle tvätta mina kläder så då fick jag låsa upp dörren. sen gick jag upp och fixade mig lite för dagen. så va jag på uteplatsen ett tag, så jäävla varmt där ! blåser inte där så det steeker ;) alla är i skhlm så har ingen att va med idag :( jag va ju inne i stan igår så jag vill inte åka dit. får se vad jag ska göra idag kanske spela golf om jag orkar. sen ska jag j utill tobbe ikväll.

   
Vet att 2 är åt fel håll men det gick inte att vrida på dem :S Det är för övrigt inte cayenne på bilden ( han som väckte mig
imorse ) det är lilla corino :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0