Heej missssse



Idag har det inte hänt så mycket i mitt "lugna" liv..inget värt att berätta iaf ;P Är inte på humör för att skriva heller ;)
Hade iaf so prov idag, gick bra..blir värligt förvånad om jag inte får VG, och i så fall höjer jag nog mig i religion, jippieyä !
Nu blir det en dagen här, den är ju välfigt underhållande ;)

Dagens humör: Mitt roliga humör börade när vi hade en lektion kvar ;P
Dagens borde: Träna..men vill inte
Dagens frisyr: Hälften uppsatt i en slarvig knut, resten utsläppt, ska tillägga att det är min morgonfrissa, yää jag har snygg frissa på morgonen ;)
Dagens smink: foundation, solpuder och marcara
Dagens klädsel: Mörkblåa jeanstights, lång vit tröja. schnygging
Dagens köp: Nadie :)
Dagens önskning: Samma som igår :) :)
Dagens planer: Antingen träna, annars vara med vännernaaa
Dagens fundering: Hur många prov vi har kvar i skolan..
Dagens tråkigaste: Don't know, yeeah !
Dagens personer: ingen speciell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0