"Jag har aldrig varit så här deperimerad sen igår" hahaha !

Skippade sjölden idag, kunde inte på upp så tidigt, så istället för att börja 8 så började jag 10. det va skönt ! på svenskan visade vi upp pjäsen, men william och isabella byttes ut mot nellie och rebecca. så då fick jag spela den 40-åriga gubben som jag ville haha ! Det var väldigt roligt, älskar teater.
Rebecca och jag var själva idag..hände inget speciellt tror jag..helt okej dag.
Sen när vi skulle gå hem såg vi en träningcykel precis utanför skolans dörrar ? det var skoj haha !

Klockan 7 ska folket komma hit, så ska väl börja half fixa om typ en timme. Orkar inte skriva nu, pusshej partytjej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0