Just det, jag fick G+ på matte nationella, 3 poäng från VG "/ lite surt

Dagens humör: Halv sur vissa delar av dagen
Dagens borde: stretcha
Dagens frisyr: hälften utsläppt, resten i en knut bak på huvudet
Dagens smink: foundation, solpuder,mascara
Dagens klädsel: Svarta tights, svarta shorts, stoor svart/vit tröja
Dagens köp: Ingenting
Dagens önskning: the same as always you know
Dagens planer: Se på prodject runway och ev göra lite hkk
Dagens fundering: tomt i mitt huvud
Dagens tråkigaste: fys ! burn in hell !
Dagens personer: Grädden för att han va sötast ;D

Åkte till träningen vid typ 5, va i hallen halv 6 och vi skulle samlas kvart i , trodde att vi skulle samlas halv. jag va skiit trött ! så skulle vi ut och springa på tid. jag visste inte hela vägen så jag hänkade på de snabbaste så jag skulle hitta. det va jobbigt, för vi skulle springa till tippen och värsta omvägen upp på kullen, uppförsbacke hela tiden liksom. sen hela vägen tillbaka. den sista sträckan drog jag ifrån alla och kom tillbaka först, stolt stolt ! sprang på exakt 24 minuter. Sen hade vi djävuls fys ! hata berra hata berra i sånna lägen ! men sen spelade vi fotboll resten av tiden. Efter träningen fick jag min polisen overall :) yäy ! den e jätte skön jag är happy happy :) sen åt jag och duschade när jag kom hem. just nu sitter jag på mitt rum och väntar på att prodject runway ska börja. hola baaj !

Bilderna kan vara lite sega på det tidigare inlägget men ha tålamod ;) de är iaf sega på min dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0