Ledig dag

Vaknade imorse av att pappa skulle säga hejdå, han är ju i barcelona nu. då var klockan 10, sen gick jag upp vid typ 1 eller nåt. då ringde fanny och ville göra nåt. då hoppade jag in i duschen och fixade mig sen kom hon hit. vi kollade på tv,spelade spel som vi typ alltid gör (a) och så gick vi till candy co å köpte godis. sen satt vi i svandamms och pratade. efter ett tag gick vi hem till mig igen och jag började gör nudlar som inte smakade ett skit ! fast med en massa texas grillkrydda smakadedet helt okej. sen åkte hon med bussen hem. nu sitter jag i vardagsrummet, simone gör pannkakor eftersom nudlarna inte va så mycket mat. ska typ börja göra hkk läxa, allt ska ju vara klart på måndag och jag åker på cup imorgon så har mycket att göra ! verkligen skit mycket, stanna tiden lite så hinner jag med allt ;) Nu ska jag äta pannkakor med ett ägg för mycket, heejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

=(

2009-05-21 @ 22:59:48
Postat av: Louise

?

2009-05-22 @ 00:30:11
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0