Lite funderingar

Jag är trött..somnade förut och vaknade vid 9 igen. trodde att det va morgon ;) men det va det ju inte..just nu sitter jag på mitt rum och väntar på att simone ska bli klar så ska vi gå till statoil och köpa godis :) det är stängt på alla andra ställen..imorgon ska jag va p åbollskolekursen klockan 9 (!) galet på en söndag liksom..just det ! det är typ baar 4 veckor kvar i skolan ! blandade känslor minst sagt, och så är det 38 dagar kvar tills vi flyttar. sjuukt blandade känslor där också ! jag tyckte att det va jätte kul förut men inte längre typ..jag trivs här och har ALLA min kompisar i närheten. sen blir det en bit att åka och då kommer varken jag eller mina kompisar orka åka till varandra säkert...och vi som alltid är på åsen..det kommer jag sakna sjukt mycket :( och alla sköna pojkar som bor där..buhu...men då får jag väl åka lite längre för att komma dit helt enkelt. det har dykt upp saker på den negativa sidan på sistonde också ! vi har ju bytt hall med handbollen så det blir längre att åka helt plötsligt. så tränar jag ju knattelaget på åsen..aah, det blir jobbigt det där. men det roliga är att jag får ett helt nytt rum, ja en helt ny lägenhet, den är ju inte ens färdig byggd ! sprillans ny ;) Men det blir nog bra med alltihop, I hope so ;P

Nu ska jag strax gå med simp till statiol så dags att lägga undan datorn för en liten stund..cyaa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0