måndag

Vaknade tidigt imorse men jag var helt död. hade sovit hela natten men kändes som om jag hade vart vaken hela natten, var så himla trött ! därför skippade jag kören och sov istället. vid 9 gick jag till skolan, hände inte så mycket under dagen faktiskt...hade ingen hkk, men lämnade in mina saker till jenny iaf. jag som hade stressat så mycket, då kunde jag ha lämnat in den nästa måndag istället, men jag va ju klar så hon fick det. när jag kom hem satte jag mig vid datorn och började knapra karameller haha. mikrade precis pizza från igår, åt det till frukost också. sara,rebecca och amanda är i stan och kollar present så jag är ensam..buhu..aja inget vättigt att säga, heejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0