Min morgon

Vaknade vid typ halv 8, klockan 8 konstaterade jag att jag skulle stanna hemma. tror att jag har halsfluss eller liknande...orkar inte ! Och hur smittar halsfluss ? om det ens är det jag har. vid typ 12 tog jag med mig datorn till mina parents room, satte på en film och gick in till köket. så tog jag fram pommes från frysen och skulle skina med mina matlagningskunskaper (a) okej, jag kanske brännde några men dem blev helt okej annars ! :) sen tog jag lite c-vitamin, hallon gooood var den ! sen la jag mig i sängen och kollade på film samtidigt som jag pratade med amandi på msn.

Min hals gör ont och jag orkar inte ligga hemma, stackars lilla mig..

Kommentarer
Postat av: friberg

mohahaha! jag vet hur halsfluss smittar

2009-05-11 @ 19:19:38
Postat av: Louise

alrightie theeen, men jag har icke det mohaha !

2009-05-11 @ 20:44:22
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0