mmmm...söndag

När jag kom hem från nacka så åt jag middag, sen va jag tvungen att baka tills imorgon. gjorde det lite fort och sen åkte jag upp till åsen. där väntade sara,rebecca,starke,willy,fredrik och michel. alla utom willy gick till skejtparken där de skejtade lite. efter det tog vi tbanan till midsommarkransen. där va vi ett tag, hade det trevligt :) just det, då hade rebecca åkt hem. Sen gick vi ner på perrongen och va där. så kommer fruängens tbana som alla skulle åka med. men den åker bara förbi ! så säger dem i högtalarna att typ polisen skulle stoppa personen för den som körde va full ! läskigt ! men då fick vi iaf vänta i 12 minuter till. men det gjorde ingenting för det va kul ! efter ett tag åkte sara med en annan tbana för att träffa amanda och rebecca. men jag stannade kvar med boysen. vi satt bara där å prata å lite sånt. sen kom tbanan. jag,fredrik och michel åkte hem, starke och albin satt kvar :P haha först åker rebecca iväg med albins pengar och sen åkte jag iväg med hans tröja ;D

Men nu ska jag nog dra mig till sängen, även fast jag sitter i den nu..menmen ni förstår vad jag menar. Sov gott vakna torrt/ sov sött vakna blött ! välj själv bby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0