No life

1. Tre ord varför du sist spydde? - jag var sjuk
2. Vad gjorde du 07:00 imorse? - drömde
3.Vad gjorde du för 30min sen? - samma sak som nu, nördar framför datorn
4. Vad hände dig 1995? - jag fyllde 2 år
5. Vem fick dig att skratta senast? - Fanny
6. Vilken färg är din borste? - svart
7. Vad köpte du sist? -  godis
8. Vilken färg har du på din tröja? - blå/vit randig
9. Var förvarar du dina pengar? - I kortet
10. Hur var vädret igår? - kommer inte ihåg
11. Vad ser du framemot? - min födelsedag yääy
12. Snarkar du? - nope
13. Vad är 15? - min ålder i 6 dagar till
14. Vilken skostorlek har du? - 38-39
15. Vill du klippa dig? - japp
16. Är du över 25? - neje
17. Pratar du mycket? - aarå
18. Kollar du på O.C? - nope
19. Har ditt namn ett "x" i det? - nöö
20. Känner du ngn som heter Steve? - nää
21. Hittar du på egna ord? - kan hända
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - näe
23. Vad har du för mobil? - sony ericsson s500i
24. Vem ringde dig senast? - Fanny
25. Vem ringde du senast? Pappa tror jag
26. Biter du på naglarna? - nix
27. Har du lockigt hår? - självfall usch
28. Vilken konsert ska du på härnäst? - den i skolan som jag ska va med på ;D
29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - ingen speciell
30. Hur många gånger har du svurit idag? - en del
31. Vilket ord säger du ofta? - vet inte, säger så mycket
32. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - nepp
33. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Pappi
34. Vad borde du göra nu? - Fixa mig för natten
35. Har du något smeknamn? - japp flera stycken faktiskt
36. Sover du mycket? - lagom
37. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - vet inte, tittar inte så mycket på film
38. När var du sist ute? - när fanny var här, så alltså för typ 7 timmar sen
39. Har du gråtit idag? - näe
40. Är du en glad person? - för det mesta så
41. Har du roligt nu? - nee
42. Vad äter du helst? - god mat
43. Vem var du med sist? - fanny
44. Pratar du i sömnen? -  hur ska jag veta ? men det händer väl antagligen nån gång
45. Vem kramade du sist? - fanny
46. Nämn den bästa personen - många bra personer finns det
47. Tycker du om någon just nu? - japp
48. Vill du flytta? - näe men ska i början på sommarn :(
49. Hur ofta borstar du tänderna? - 2 ggr per dag och det tråkar ut mig
50. Är du egoist? - när det behövs
51. Gillar du att bada? - helst inte
52. Skrattar du åt allt? - aa nästan
53. Vem får dig alltid att skratta? - roliga människor och när jag är trött skrattar jag åt allt och alla !
54. Gråter du när du tittar på filmer? - sällan
55. När grät du senast? - ett tag sen sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0