Perfekt väder !

Var på stockholm maraton idag och delade ut vatten. det var sjukt varmt, jag gick runt i linne och shorts + funktionärs väst.
Det var faktiskt ganska roligt. man fick springa och hämta hinkar med vatten, fixa med att muggar, hålla ut muggarna till folket som sprang och massa saker. det var roligare än vad jag trodde det skulle vara ! Det var riktigt varmt och gulsum sa att jag hade blivit brun. men jag ser ingen skillnad..har typ fått nåt slags exem på benen...nej tack :(
Bella ska skicka mera bilder från igår och bilder från idag. hade inte med min kamera tyvärr. fast hade inte hunnit fota något ändå, det var sjukt jävla stressigt ett tag !
Imorgon blir det tidigt, ska ha en massa fys tester, vägning, mätning och sånt med handbollen...är så inte på :(
  
Klädsel till en varm marathon dag:
Vitt linne som jag fick av selin, skit fin baktill
svarta shorts
sen behövdes det inget mer på en sån varm dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0