Träningsvärk? nej tack...

Tränade ju idag..va helt sjukt jobbigt ! men det ger ju hoppas jag :O annars är det ju lite onödigt ;) men så småning om så ger det ju resultat ! men det var iaf jäävligt jobbigt ! hatar fys..speciellt med medicinbollar som väger 5 kg..usch usch ! sen att springa efter 2 timmars träning är ingen hit det heller..men att äta ananas när vi kom tillbaka från springrundan var en höjdare :D fyfaan va gott det va ! Sen åkte jag,linnéa t, bella, mimmi, klara och thilde tbanan hem. åt en massa goda frön som linnéa hade med sig ;P men jag va inge bra på att öppna skalen i munnen och spotta ut det fast ha fröet kvar ;P haha..det va jag dålig på. Men gott var det iaf ! Sen åt jag när jag kom hem, sen hoppade jag in i duschen..sen klädde jag på mig kläder för att gå ut. men jag orkade inte så jag stannade hemma istället. jag har så jäääävla ont i axlarna och i nacken, träningsvärk suger ! så fick massage av mamma :) så det är liite bättre, fast ändå inte bra "/ imorgon är det fredag och då blire en himla massa kul hoppas jag :) aja, nu ska jag läsa igenom min svenska grej till redovisningen imorgon, sen blir det nog kudden för min del :) ha det bra och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0