Två dagar yeeah

Igår:
iagår va jag själv i skolan, amanda och rebecca va hemma, de orkade typ inte gå. och sara va för trött för att gå till skolan ;) så jaa, jag fick ha en tråkig dag i skolan alldreles själv..eller va lite med josefin å gänget ;) haha. Som sista lektion hade vi hhk, va jätte roligt ! för vi började med våra lägenheter. vi fick välja en lägenhet som vi ville ha, så fick man 20 000 kr att köpa möbler och sånt. super roligt ! och min blir så fin också :) har valt möbler till hallen och badrummet hitills..väldigt fint blire :) sen så gick sara, amanda och jag ut på kvällen. satt i en park ganska länge å pratade. sen när vi skull ehem så såg vi fredrik,albin,michel och starke på perrongen. men då åkte vi iväg på tuben..tyvärr. sen ringde dem och ville träffas men vi skulle se på prodject runway :P fast jag ville ändå träffa dem. jag hade jätte ont i huvet så jag gick å la mig tidigt. vid kvart över 11, somnade typ direkt :) sköönt va det !

Idag:
Hade matte nationella på morgonen, gick väl okej. sen hände det typ inge mer kul på dagen..kom hem för typ en halvtimma sen. ska på träning vid fem, knattarna alltså. sen får jag se om jag går på min träning eller inte.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0