två dagar

Igår:
Efter skolan tränade jag, hade fys i 2 timmar ! fast det va ganska roligt, för alla va på bra humör och sa roliga saker och sånt ;) och sen så fick vi kicka och boxa på sånna där kuddar som man fick hålla i, skiit kul ! jag va bääst på att sparka och slå med typ armbågarna haha ! va iaf väldans roligt ! sen duschade jag när jag kom hem, fick ta med mig bergsprängaren hem..den är skiiiiiiiita tung ! men jag hade bil så det va bra ;P efter jag hade duschat så frågade rebecca om jag ville gå ut. såklat jag ville :) så då fick jag äta och fixa mig lite snabbt och sen åkte jag till åsen. där väntade rebecca och sara. vi gick till skateparken där michel,fredrik och starke va. hahaha ! sen så va det två andra killar där som michel sa att han kände och att det hette jätte kontisga saker ;D haha skit roligt ! vi satte oss uppe på rampen och efter ett tag skulle sara och rebecca hem ! jätte irriterande för de behövde typ inte det egentligen ! då gick michel också hem. så då va det bara jag,starke och fredrik kvar. starke va så himla jobbig...och pinsam haha ! höll på med oss heela tiden.. :P men jaa det slutade iaf bra ;) vid typ kvart i 11 gick vi mot tbanan. då satt vi inne..haha starke tryckte på stoppknappen på rulltrappan hela tiden :D haha, så höll jag och fredrik handen hela tiden ;D haha ! sen efter ett tag tryckte starke på stoppknappen en sista gång och åkte iväg p åsin skatebord jäävligt fort ;P sen kom tbanan och då åkte jag. fredrik skulle inte med den. jag satt å skakade på tbanan, va så jäävla kall. va inte det förut men precis då jag gick in så blev det skita kallt !

Idag:
Va i skolan..hände inget speciellt. joo haha jag ska gå på balen med william ;D haha galningen själv :P rebecca ska gå med ted, amanda med sigge och sara med adam. rebecca å amanda fick de bästa ;D men william får duga :D haha, han kan faktiskt va snäll ibland ;) sen gick rebecca och jag hem till mig och hämtade mina pengar. så gick vi till konsum och tog ut pengar som jag är skylldig henne. sen så gick jag hem..jaa och nu sitter jag här på mitt rum :) ska träna vid halv 6 tror jag..sen ska vi väll gå ut till pojkarna igen ;)


Skolavslutningen 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0