,.

Hallo :)
Just nu sitter jag på mitt rum och kollar på talang, har tråkigt och är mätt som en ööh. Idag åkte jag in till stan efter skolan, träffade starke och fredrik i tp också. inne i stan träffade jag mamma, vi kollade på skor till mig. hittade ett par skit söta som jag har på mig nu faktiskt. mamma betala, tack tack :) så köpte jag bh x 3 och en concealer. Sen skulle vi äta på en resturang inne i stan men det va fullt så vi åkte till midsommarkransen och åt på 3 vänner. skiiit god mat ! sen så gick vi hem, köpte godis och läsk på vägen. bara mamma och jag hemma ikväll, men jag hoppas att jag kan gå ut ett tag. eller kan kan jag ju, men jag vill gärna va med nån också ;D ska ta foto på sakerna och köpte nu !
     
Skor: 299 :-
Bh- 3 för 2 : 129 + 149 :-
Concealer : 39 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0