-

halloo !
Här sitter jag på mitt rum och utan att göra något speciellt. kom hem från tobbe för nån timma sen kanske. ska berätta om går dagen nuu.

Först var jag med sara, vi gick till åsen och köpte godis,läsk och glass. så gick vi till personne och satte oss i solen med musik. mysmys ! sen kom amanda och rebecca efter ett lååång tag, då gick jag hem för jag skulle ju till tobbe. när jag kom hem så åt jag rostbiff och potatissallad, sen packade jag. efter det åkte jag,jennifer och tobbe hem till tobbe. först lämnade vi mina saker hos tobbe, så gick vi till ica och handlade frukost och cooooola. sen gick vi till donken och köpte hem mat. väl hemma hso tobbe mikrade vi maten så att den inte skulle vara kall, smart smart. så åt vi och sen spelade vi ett spel. ganska roligt men det tog en jävla massa tid ! så spelade jag trummor, skiita kul, sen tittade vi vem som vann melodifestivalen, sen spelade vi tp. men vi orkade inte spela klart spelet så vid halv 2 la vi oss. vid 11 vaknade jag av att mamma ringde mig, hon hade köpt en jeansjacka till mig. vid 1 så vaknade jennifer och tobbe, då gjorde jennifer toast som vi satt å åt. så fortsatte vi med att spela tp och vid typ 4 hämtade mamma och pappa mig. och nu sitter jag som sagt hemma.

 
Ginatricot - 349 :-
   
Mycket vackert och stökigt

 
Väldigt fin "rondell(hund)" eller snarare rondellälg/kamel. väldigt konstig är den iaf och skit stor för den där lilla rondellen i telefonplan..lite läskig tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0