One hell of a day..!

Hejsan hejsan.
Har inte orkat eller haft tid med att skriva idag. va i skolan på dagen, folk va på konstigt humör mot mig..jobbigt. sen så hade jag lånat saras penna på bilden. senare på no lektionen ville hon ha tillbaka den så jag gav hene mina nycklar så hon kunde hämta den för jag va upptagen med no:n. Då orkade hon inte hämta den utan ville att jag skulle hämta den åt henne. men det hade jag som sagt inte tid med. så jag sa att hon får hämta den om hon vill ha den, annars får hon väl strunta i den. då blev hon sur och tog min skrivbok, haha den behövde jag ändå inte. tillslut tog hon mina nycklar och gick ner till skåpet. jag visste att hon skulle göra nånting i mitt skåp eftersom att hon va sur. efter lektionen gick jag ner till skåpet och lite saker var borta, de där figurerna som jag och några andra hade hittat i skolan haha. så hade hon skickat sms från min mobil och lagt min tröja nånstans för william kastade den på mig helt plötsligt. en omognare människa får man nog leta efter. så efter det va jag skit sur på henne, men jag orkade inte bråka. ignorerade istället. för det första hade jag inte gjort någonting elakt och för det andra va det lite överdrivet med det hon gjorde. orka slänga ut mina grejer ur skåpet för att jag inte hade tid med att hämta hennes penna. moget moget sara lilla ! sen när jag fråga varför hon gjorde det sa hon bara: nej jag gjorde ingenting. då frågade jag varför hon hade kastat ut mina kläder, då sa hon: hur vet du att det va jag ? vem som helst skulle kunnat gå förbi ditt skåp när jag va där. irriterande människa ibland !

Efter no:n va det idrott och vi hade spring test, gick bra. kom först av alla tjejerna i 9an så det e ju bra. När jag kom hem fick jag damputbrott och va skit arg. allt som hände under dagen hade liksom legat och kokat upp, så när jag kom hem brast det liksom. sen åkte jag och kate till knatteträningen och då va jag på bättre humör. sen åkte jag hem och började med hkk, är typ klar med inköpslistan nu, fast jag har ca 500 kr kvar att handla för, men jag har redan allt jag behöver. hade till och med råd med hemlarm och sånt. jag tänker på allt vättu ;) efter ett tag åkte pappa och jag hem till hanna och lämnade en lapp, sen handlade vi. efter det har jag bara legat i min säng och tittat på tv samtidigt som jag har jobbat hkk.
Nu blev inlägget onödigt långt så ingen kommer orka läsa igenom ;) ska bara slänga in en dagens också !

Dagens humör: Började dåligt, avslutades riktigt jävla dåligt
Dagens borde: sova
Dagens frisyr: utsläppt, sen toffs, sen utsläppt med inbakadfläta på båda sidorna.
Dagens smink: foundation, solpuder,mascara
Dagens klädsel: Blåa jeanstights, blå/vit randig tröja
Dagens köp: nadie
Dagens önskning: the same as always..speciellt idag
Dagens planer: äta nåt sen sova antar jag
Dagens fundering: varför är alla emot mig idag ?!
Dagens tråkigaste: mina vänner
Dagens personer: Kate och knattarna gjorde min dag lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0