fredaaag

Igår gick jag å la mig vid kanske 3, va verkligen inte trött och så ringde anton mig så vi pratade väldigt länge. Så vaknade jag vid typ 12 och gick upp. så började jag packa typ direkt och det har jag gjort jävligt länge ! Sen gick jag ut till bankomaten för att ta ut mammas pengar, då regnade det. sen gick jag till apoteket för att köpa nya allergitabletter. efter det gick jag till vivo och köpte beskvier till mamma och en tidning. sen köpte jag läsk och godis till mig själv. sen spöregnade det på vägen hem ! asså öste ner, men jag hade ju paraply smart som man är ;D jaa sen har jag inte gjort så mycket mer...mobilen ringer stup i kvarten också ! poppis dag idag ;D ska iaf gå upp till mimmi vid typ halv 5, så får jag skjuts av henne till bredäng där bussen ska vara. fick reda på att järnvägen är en utomhuscup också ! sånt är skit roligt, älskar handboll utomhus ! men inte i sånt här väder "/ aja, ska plugga lite innan jag går, pusshej handbollstjej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0