26 maj 2009

Imorse åkte jag och simone till gullmars vid halv 9. där mötte vi mamma och pappa och så gick vi till våran lägenhet som vi ska flytta till i sommar. Den är ju inte ens klar, så vi hade bara sett ritningarna. vi gick in och simones rum var stooort och väldigt fint. mammas och pappas rum var också stooort och fint. så kom jag till mitt rum och det var så jäääävla litet ! helt sjukt litet såg det ut..blev himla besviken och gillade inte rummet ett dugg. trodde inte jag skulle få plats med nånting mer än min säng. och jag som ville köpa en större säng liksom..nejnej. men det är tydligen samma kvadrat som mitt rum är nu, men det ser sjukt mycket mindre ut :( efter det fick jag skjuts av pappa till skolan. hade nationella i no, labbade och det gick väl bra antar jag. Sen på idrotten gick sara och jag promenad runt fotbollsplanen. fast vi stannade och gjorde maskroskransar. så gick vi till 3 små killar som satt i ett träd för att prata med dem. sen tog de våra kransar å tog sönder dem ! skitungar >:( då började vi "bråka" med dem, haha va ganska roligt. sen gick vi till 3 andra killar som satt på fotbollsplanen. vi pratade med dem och jag frågade chans på en utav killarna hahaha ! de gick typ i 2an eller nåt ;D de va skit roliga, men sen började de jaga oss och brotta ner oss, så låg man där med 3 små killar över sig...och det va så jävla varmt idag också :D happyface !

Jag mötte kate vid vivo typ halv 5, vi köpte 2 påsar rån och saft som vi gav barnen på träningen. det var uppskattat ;D sen när vi skulle sluta kom föräldrarna fram och gav oss blommor och presentkort :) gulligt ! sen skulle vi kolla hur mycket det var på presentkortet, på kates var det 100 :- men på min stod det 200 :- :S fast det ska nog antagligen stå 100, eller så är det bara otydligt skrivet ;P

Imorgon fyller jag 16 år, glöm inte att gratta ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0