I <3 hallsberg

Jag börjar från början..det här blir ett låångt inlägg.

Jag blev hämtad av mimmi vid tp, så åkte vi till bredäng där bussarna stod. så åkte vi bussen till hallsberg. Väl där började vi packa upp och blåsa upp våra madrasser. På kvällen gick jag,hanna,issa,julia och gulsum ut. det va ganska mörkt då. så ser vi en massa killar som spelar fotboll. då gick julia,issa och gulsum dit. så stod de där ett tag och sen när bollen råkade komma till dem så tog de bollen och sprang iväg ! haha det va sjukt kul att se för alla killar började springa efter ! Senare på kvällen då det va typ svart ute gick vi ut igen. så spelade killarna fortfarande fotboll. då va vi lite flera ute. så kommer bollen till oss och så sprang vi iväg med den igen ! asså det va så sjukt roligt !!

På lördagen gick vi upp strax före 6 för att äta frukost. Konstigt nog gick jag upp väldigt fort..jag som är så seg på morgonen. Sen blev det 3 matcher den dagen. vi vann den första mot nyköping, förlora den andra mot ett lag som jag alltid glömmer bort vad de heter och krossade de sista laget ! Sen tog vi det lugnt på kvällen, eller vi kan säga så här. har man 95 killarna på vårat rum 24/7 så är det inte så lugnt. jag fick sant i hela min säng för att amin la sig i den, sen spillde tommy nån dricka på min kudde och sen gick morgan på min kudde..så rent va det i min säng :) just det, höll på att glömma en skit rolig sak ! det är typ alltid godisregn precis där vi bor. så satt vi i fönsterna och selin kastade ut lite godis bara för att liksom. då kom det en massa ungar dit med påsar och upp och ner vända paraplyn för de trodde att vi höll i godisregnet. så kastade vi ut lite godis då och då. så jävla roligt ! så ropade niklas : VAD VILL NI HA ? och alla barn ba : GODIIIIIS !! så höll de på sådär skit länge ! så jävla roligt ! tillslut kom det riktiga godisregnet och alla var som galningar efter det där godiset.

Imorse gick vi upp lite innan 6 igen och åt frukost. när vi värmde upp så spöregnade det ! verkligen öste ner. och det gjorde det under matchen också, fast inte så länge. tillslut slutade regnet, men vi förlorade tyvärr :( mot tyresö, eliiit liksom ;) då duschade vi och sen kollade vi på 95 killarna som förlorade sin match..och sen tittade vi på 96 killarna, så jäääävla bra !! det laget är helt sjukt bra, så roligt att titta på. de gick till a filan men när de skulle spela finalen så hade vi åkt hem :( men jag antar att de vann finalen, för de är brabrabra !

nej nu måste jag verkligen plugga, hela min vecka är full av plugg ! + att jag fyller år på onsdag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0