söndag

Aloha !
Kom hem från globen för ett tag sen, köpte en halsduk naaaajs ! Innan dess va jag med bullen, hon sov här. Det blev godis och sen ostkaka till frukost ;) mums !

I fredags sov bullen här, vi skulle ju vara med felix men han kunde inte. Så vi stannade på donken i liljeholmen och åt efter tränongen. Sen åkte vi hem och tog det lugnt, såg på film och somnade i soffan ;) haha!
På lördagen spelade vi träningsmatch och innan det sprang vi utomhus i evigheter. det va jobbigt men härligt att kubba upp för backen ! konstigt nog tyckte jag det va kul..

Sen åkte vi hem till mig och åt, så kom felix också. Vi degade hos mig, mitt rum ser förjävligt ut nu -.- galet...aja, långt inlägg känner jag ! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0