Cocoo.se

Sitter här och undrar om jag ska klicka hem lite smycken från cocoo.se, har hittar ett nitarmband och ett halsband som jag vill ha. Dessutom har jag 15 % rabatt från Foki ! Men jag har inte bestämt mig om jag ska eller inte ska klicka hem..är väldigt sugen..men vet inte ;) haha ! Ska tänka lite till, sen lär det bli uppdatering om jag ska köpa ;)

Just det, har ju köpt en ny tröja, ska kanske ta kort på den...


195.00 SEK   15%  = 166.00 SEK 


165.00 SEK   15%  = 140.00 SEK 



Är grymt sugen på mycke annat från cocoo.se, men jag måste tänka mig för ! annars rinner pengarna iväg ;)
Men erkänn att det finns sjukt mycket fint att välja mellan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0