Fanny Johnson


Jag saknar dig jätte mycket ! Va så jävla länge sen jag va med dig..

Jag kommer ihåg våran lilla loppis på gatan, med lyckostenen..
Våran koja under trappen på verandan..
När vi åt glass, du förstår vad jag menar !
När du alltid kom hem till mig när jag låg och sov..
När vi ville söka till lilla melodifestivalen och wild kids..
När vi träffades för första gången..

Jag vill komma ihåg mer, skapa nya minnen med dig ! Saknar våran tid så grymt mycke..!
Älskar dig från en barndoms vän till en annan <3

Genom vått och torrt, tills skuggorna bleknat bort. För vad som än händer, står vi här för vi kallas vänner

Kommentarer
Postat av: fanny

aaaw så himla fint skrivet gumman. älskar dig också grymt mkt. tänkte för några dagar sen att det var fett länge sen vi träffades och att jag saknar dej "/ vi MÅSTE ses snart, får inte bli massa tomma ord bara, hehe. och självklart kommer jag ihåg allt det där :D puss!

2009-10-06 @ 11:59:03
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir röd Louise

2009-10-06 @ 19:49:01
Postat av: louise

blir du röd ? :O waaow

2009-10-06 @ 20:52:34
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ;O

Precis som Kents nya album

2009-10-06 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0