Lördag

Hejhej !
Imorse skulle jag ju till salongen i hornstull och klippa mig, men de hade inte öppnat när jag kom dig så jag gick runt lite på gatorna. Sen kom min frisörlärare i sin bil och hämtade upp mig, hon skulle klippa mig.
Frisyren blev ganska bra MEN hon klippte det jätte kort !! Jag ville ju inte klippa på längden :( jag älskade mitt långa hår...och nu har jag kort. Bilder kommer nån gång.

Sen spelade vi match mot gustavsberg vid 3. Vi vann med 19-8. Sen skulle jag ha träffat felix på kvällen men jag stannade hemma istället. Jag kom precis hem från affären, jag och jennifer köpte godis och chips. Häjedåå !

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ryan Gosling e med i filmen på tv6 som går nu :P

och du måste snaaaart ladda upp bilderna, e ju nyfiken på den nya frisyren :-)

2009-10-17 @ 21:03:18
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0