Lördag

Halloo halloo !
Igår efter träningen åkte jag hem till felix och sov där. Så imorse åkte jag hem och sen iväg till västertorpshallen för att spela match. Vi förlorade, men jag gjorde 3 mål vilket jag är nöjd med ! :) Sen åkte jag hem och tittade på sverige-danmark matchen. Nu sitter jag på mitt rm med godis och cola. Borde verkligen plugga ! Prov på tisdag och jag har inte ens börjat öva !! gaaah :O
Imorgon ska jag gå upp klockan 6 (!!) på en söndag liksom ! fyfan...men är det match så är det ! Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du träffa Felix ^^

Ofta du inte sa att det va i Västertorp så vi kunde tittat!

Vi förlora också =(

Vilken bajsdag.

Åh får jag komma och äta godis och cola? :)

2009-10-10 @ 22:54:54
Postat av: louise

Meh ni bor ju knappast nära västertorp ? :P

Jadå kom bara

2009-10-10 @ 23:02:55
URL: http://friibergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men vi hade ju match i Västertorp :P

Men Tobbe hade tydligen vetat att ni spelade 2 matcher efter, men han ville väl antagligen itne titta så han sket i att berätta...

åh fast nu har jag cola, men inget annat gott. :(

2009-10-11 @ 19:11:09
Postat av: louise

haha okeej :P

2009-10-11 @ 23:30:51
URL: http://friibergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0