Nej jag har inget liv....

JUST NU
klädsel: mjukiskläder och felix keps :)
frisyr: utsläppt
låt: justin bieber - love me
tv: how I met your mother
vill ha: roligt
dricka: inget

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: det va nog lilla jag
såg dig gråta: kommer inte ihåg
fick dig att gråta: kommer inte ihåg
fick dig att börja skratta: Folk på träningen
du gick på bio med: felix...tror jag ? fyfan vilket dåligt minne jag har..
du gick på stan med: Mamma och syster
skickade ett sms till dig: felix

HAR DU NÅGONSIN
bråkat med ditt husdjur: haha nää
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: hahaha jaa på julafton !

HAR DU NÅGONSIN VARIT I
Norge: Japp
Danmark: Japp
Finland: Japp
Island: Nope
USA: Nope
Afrika: Nope
Thailand: Nope
Dubai: Nope
Syd Amerika: Nope
Kina: Naj
Japan: Naj
Spanien: Japp
France: Naj....why france ? frankrike på svenska..hmm

EXTRA STUFF
Vad är du mest rädd för: mycke !
Vart vill du gifta dig: vet inte
Vem hatar du verkligen: ingen tror jag
Varit kär: Japp
Kör du bil: Nejnej
Har du ett jobb: Naje
Gillar du att ha folk omkring dig: Ohja !
Är du ett hälsofreak: absolut inte
Är du ensam nu: Jaaa
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: många olika..ingen på lager just nu

FAVORIT
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: allt !
Parfym: dkny
Månad: när det är som varmast
Mat: nåt gott..snilleblixt !
Dricka: samma som innan
Godis: samma IGEN ! Naamen
Tidning: vet inte
Film: finns så många bra !
Skådis: blablabla
Djur: katt/hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Nepp
Köpt någonting: aa
Varit sjuk: nae
Sjungit: jao
Sagt "Jag Älskar Dig": näe
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: njä
Saknat någon: nae
Kramat någon: japp
Kissed someone: japp, varför engelska ?
Ätit: jopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack du fick mig att skratta

2009-10-30 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0