En dag en dag

Haluuu !
Imorse försov jag mig lite, men jag hann iaf. Missade iof den första bussen, men den andra kom nån minuter efter så det va lugnt. Å andra sidan gick jag sova längre. Jag hade inte bråttom direkt, men jag gillar att ha väldigt mycket tid på mig.

Skolan va tråkig idag, jag va trött som vanligt. På lunchrasten satt vi i fiket och drack cola och åt japp tror jag att det heter...humm..Sen satt vi bara vid frisörerna som vanligt och tog det lugnt. Så himla skönt där.

Efter vi hade slutat så ååkte jag och sara in till skanstull. Hon gick till hennes farmors jobb och jag gick till studio81. Men när jag kom dit skulle jag fråga efter anastacia...hehe jag frågade efter angelica. hahah hade glömt bort namnet, bara liiiite pinsamt ! Men hon hade ledigt, smart att hon inte sa det på mailet. Men hon skulle komma tillbaka imorgon klockan halv 11 och då slutar ju jag skolan så det blir perfekt.

Sen mötte jag sara, vi va hos hennes farmor en stund. Sen mötte vi upp min mamma som tog ut pengar till mig. Sen gick sara och jag å åt kebab. Efter det åkte vi hem.

Nu är jag trött som faaan ! Heejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0