Ingen träning idag, yääh !

Hola !
Kom hem från skolan för ett tag sen, himla dåligt väder det har varit idag..men dagen har varit ganska bra ändå. Först hade jag och hanna en redovisning på frisörtekniken, gick ganska bra. Så mycke lättare att prata inför min nya klass än vad det va i min förra i grundskolan. Efter det hade vi lunch, god mat för en gång skull !

På rasten gick vi till cafét och köpte godis och cola. Sen skulle vi klippa ! Det gick väldigt bra och det är så roligt ! Men jag får kramp i mina fingrar..inte fringrarna som jag håller saxen i, utan den andra handen. För man håller ju i håret med andra handen, spänner den så mycke så får kramp. Sen har jag ju nåt konstigt med mina fingrar..de som känner mig vet vad jag pratar om. Så svårt att förklara ;)

Saxen som vi klipper med är så sjukt jävla vass och plötsligt ser jag hanna, som klipper snett framför mig. Hon trycker sitt finger mot handflatan och det är en massa blod i handen. Hon hade tappat sin kamm, så hon skulle ta den i luften när den föll. Då råka hon hugga sig själv i handen med saxen. Hon blev typ svimmfärdig..fick sitta ner ett tag. Synd om henne...men hon är så klumpig ;) haha !

Ikväll ska jag hem till malin, hela laget ska dit. Skoj skoj ! Adios ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag ångrar att jag inte e på träningen ikväll :( älskar sen kvällsträning och med seniorerna.. men jag var lite för skadad kände jag :(

2009-09-22 @ 20:55:35
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0