Lördag

Halloo !
Igår va jag skit stressad i slutet av skoldagen. Vi hade frisörteknik och jag fick skynda mig så jävla mycke för att bli klar, men jag hann och fick bättre betyg än förra gången..konstigt nog. (Vi satte upp curler/spolar)
När lektionen var slut så kände jag mig lika stressad en lång stund..skit jobbigt ! Vid bussen mötte jag felix som hade stått där i 20 minuter haha, vi åkte till gamla stan en liten stund. Sen åkte jag hem för att fixa mig inför träningen.

Efter träningen duschade jag i hallen och sen åkte jag till mälarhöjden där jennifer mötte upp mig. Vi gick hem till henne och åt tacos och godis medans vi tittade på film. Kommer inte ihåg vad filmen hette just nu..jaja, bra va det iaf. Sen följde hon mig hem, då va klockan 20 i 2 tror jag...eller jag kommer inte ihåg haha !

Idag ska jag till farmor, dit kommer släkten. Vet inte vad vi ska göra, grilla elle rnåt tror jag. Skoj skoj ! :) Adios !

Jag,julia och fighterlinnea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0