sovasovasooooova

Aloha !
Idag vaknade jag sent sent..försov mig..fyfan. Bestämmde mig för att stanna hemma istället, har bara två lektioner på torsdagar ändå. + att jag inte ville komma det minsta försent för det är skit viktigt att inta ha nån ogiltig frånvaro. Så pappa sjukanmälde mig och jag somnade om. Vid typ 11 åkte jag till skanstull och gick till studio81. Skulle ju prata om praktik och jag fick praktikplats där !! :D wohoo!

Efter det gick jag till mammas jobb, dagis. Har varit där hela dagen alltså. Helt okej kul, när hon hade rast gick vi till coop och köpte lite småsaker som jag ska ha i skolan. Eftersom att man alltid är hungrig där så blir man trött och seg.

Om en timme ska jag åka till träningen, va ganska länge sen jag tränade..en vecka hehe..Heejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0