Veckorna går så fort ! gaaaalet

Häjhäj !
Idag va jag först i skolan, slutade halv 11 som vanligt. Då gick jag, tea och sandra till nacka forum. Där åt vi på burger king och sen gick vi lite i affärer. Sen åkte jag hem, fick springa till bussen och sen från skanstulls tbana till salongen sen. Började ju praktisera idag och jag hade så jävla bråttom !

Det va helt okej hos frisören, de som jobbar där är trevliga och snälla. Jag gick runt och gjorde en massa saker, och stod upp från klockan 1 till 6. Gissa om jag har ont i fötterna...fyfaan !!

Klockan 6 åkte jag hem och åt + bytte om. Sen åkte jag till liljeholmen, skulle träna. Då va klockan 7, tuben skulle komma om 10 minuter och det tar ca 20 minuter att åka till skhlm. Träningen började klockan kvart i 6 och slutar 8. Så istället för att åka till träningen så tog jag tvärbanan tillbaka hem igen. Skulle bara hinna träna i typ en halv timme..kändes riktigt onödigt.

Mamma och pappa kom nyss hem med pizza och nu ska jag plugga, adios amigos !


Kommentarer
Postat av: Sanne

Fint hår du hade på bilden :D

2009-09-24 @ 23:45:11
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Sanne

Fint hår du hade på bilden :D

Vi åt också pizza ikväll, måste va Carlsson-genen ;-)

2009-09-24 @ 23:45:43
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0